Tanie pozycjonowanie – jak wypromować stronę niewielkim nakładem finansowym?

Jeśli prowadzisz własną firmę to prawdopodobnie już wiesz czym jest SEO. Jednak najprawdopodobniej nie wdrażasz strategii we właściwy sposób, ponieważ skuteczne pozycjonowanie wymaga wiedzy lub sporego budżetu przeznaczonego na promocję witryny. SEO jest niezbędne i warto poświęcić czas, aby włączyć je do swojej strategii marketingowej.

Oto czego dowiesz się z tego artykułu:

-Dlaczego powinieneś zainwestować w usługi SEO?

-Ile kosztuje SEO?

-6 niedrogich usług SEO

Dlaczego powinieneś zainwestować w usługi SEO?

Bez zainwestowania w usługi pozycjonerskie, pozostawiasz przypadkowi to czy Twoja strona trafi do potencjalnych odbiorców. Dzięki takim usługom możesz zyskać większą widoczność i rozpoznawalność marki, generować leady i tworzyć więcej możliwości konwersji. Jeśli Twój budżet przeznaczony na SEO jest niewielki, musisz wiedzieć na jakich metodach skupić się, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.

Ile kosztuje SEO?

Strategia SEO dla małych firm może być zaskakująco przystępna. Agencje SEO mogą stworzyć kampanię dostosowaną do potrzeb Twojej małej firmy, a jej koszt waha się od 800 do 1500 złotych miesięcznie. Inną opcją jest podjęcie próby pozycjonowania na własną rękę za pomocą darmowych sposobów lub skorzystania ze sklepów SEO. Zacznij od wyznaczenia budżetu na marketing, a następnie stwórz plan, aby jak najlepiej wykorzystać własny budżet.

Tanie usługi SEO

Poniżej znajdują się przykłady niedrogich usług SEO, z których powinieneś skorzystać, aby polepszyć wyniki swojej witryny w Google. Niezależnie od tego, czy chcesz współpracować z agencją SEO, czy też działać we własnym zakresie, będziesz chciał mieć pewność, że następujące usługi SEO i związane z nimi strategie są uwzględnione, aby pomóc Twojej firmie osiągnąć większy sukces.

1. Techniczne SEO

Techniczne SEO odnosi się do procesu optymalizacji strony internetowej. Proces ten obejmuje niewidoczne elementy witryny, które sprawiają, że działa ona poprawnie pod kątem indeksowania.

Ważne strategie technicznego SEO, których potrzebuje Twoja firma, obejmują:

-Strukturę strony internetowej

-Strukturę adresów URL

-Optymalizację prędkości strony

-Analiza plików logów

-Kompresja obrazów

-Podczas projektowania strony internetowej, zadbanie o aspekt techniczny może zapobiec problemom występującym później.

Oto narzędzia, które pomoga poprawić aspekt techniczny Twojej strony www:

PageSpeed Insights firmy Google

GT Metrix, do testowania i monitorowania strony internetowej

Xenu Link Sleuth, do identyfikacji błędów 404 i brakujących znaczników

CognitiveSEO Toolset, aby pomóc w strukturze witryny

2. Marketing treści

Treść jest ogromnie ważną strategią marketingu cyfrowego. Optymalizacja treści na stronie internetowej jest niezbędna, niezależnie od tego, czy jest to tekst, obrazy, czy wideo. Twoje treści mają na celu zwrócenie uwagi wyszukiwarek i potencjalnych klientów. Jeśli Twoja treść ma wartość, to możesz uzyskać wyższe pozycje na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Aby stworzyć wartościowe treści, zacznij od przeprowadzenia badań słów kluczowych. Nie skupiaj się tylko na pojedynczych słowach kluczowych, ale także na tzw. słowach kluczowych z długiego ogona, które mają mniejszą konkurencję.

Niektóre narzędzia online do badania słów kluczowych:

-Google Autosuggest

-Google Keyword Planner

-KeywordTool

-SEMrush

-KWFinder

Staraj się zamieszczać różne rodzaje treści wokół słów kluczowych. Mogą to być wpisy na blogu, filmy lub treści wizualne, takie jak infografiki. Rozważ również dodanie treści interaktywnych, które mogą zaangażować widzów i zatrzymać ich na stronie dłużej. Ten dłuższy czas przebywania, sprawi, że zostaniesz zauważony przez algorytmy wyszukiwarek. Na koniec, aby pomóc Ci pozostać na dobrej drodze, zaplanuj swoje treści z pomocą kalendarza redakcyjnego i wszelkich innych narzędzi zarządzania treścią, które uznasz za pomocne.

3. Budowanie linków

Linki są rozpoznawalnym i cennym elementem SEO. Jednak link building nie jest prostym procesem, w którym określasz, kto będzie linkował do Twojej strony. Zamiast tego, będziesz musiał stworzyć strategię link-building, która obejmuje zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne linki, a następnie kontynuować monitorowanie tych linków, aby upewnić się, że pozostają one istotne.

Uwzględnij w swojej strategii następujące elementy:

Zbadaj linki konkurentów

Zacznij od analizy tego, do czego linkują inne firmy z Twojej branży, zwłaszcza te, które już zajmują wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Zapoznaj się z tym, co Twoi konkurenci robią dobrze, a to pomoże Ci udoskonalić własną strategię.

Linkuj do źródeł o wysokiej jakości

W swoich treściach, takich jak posty na blogu, zawsze umieszczaj linki do odpowiednich, wysokiej jakości źródeł. Wbrew pozorom pomoże to Twoim treściom w uzyskaniu wyższych pozycji.

Zamieszczaj linki wewnętrzne

Używaj linków wewnętrznych w swojej treści, aby skierować potencjalnych klientów do innych informacji na Twojej stronie. Wewnętrzne linkowanie pomoże również wyszukiwarkom w indeksowaniu zawartości Twojej strony.

Kup artykuły linkujące z innych stron

Takie oferty można znaleźć w sklepach SEO. Linki z artykułów ze stron, które są cenione przez Google pomogą Ci awansować na wyższe pozycje, ponieważ takie linki pochodzą z unikalnych artykułów.

Komentuj na innych stronach lub blogach

Komentuj na innych blogach lub stronach internetowych związanych z Twoją branżą. W ten sposób można budować relacje i promować swoją stronę internetową. Innymi słowy, komentowanie pozwala wspomnieć o swojej marce i zdobyć ruch na swojej stronie.

4. Marketing wideo

Marketing wideo jest bardzo poważną metodą promocji. Zanim jednak zaczniesz tworzyć swoje filmy, zacznij od badania słów kluczowych. Dzięki temu stworzysz materiały, których ludzie szukają.

Kilka wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować swoje filmy:

-Dodaj słowa kluczowe do tytułów i opisów każdego filmu.

-Przekształć treść w format wideo, taki jak popularny blog lub odcinek podcastu. Połącz je ze sobą, aby uzyskać podwójną ekspozycję.

-Dołączaj atrakcyjne miniaturki.

5. SEO na platformach mediów społecznościowych

Przy tak dużej liczbie liczbie osób korzystających z mediów społecznościowych, nie chcesz pominąć tych platform w swojej strategii SEO. Dobrze przemyślana i zaplanowana strategia marketingowa w mediach społecznościowych może zwiększyć liczbę odwiedzających Twoją stronę i poprawić Twoje SEO. Aby odnieść sukces, stwórz ciekawe profile na wybranych przez siebie platformach. Nie musisz korzystać z każdej platformy społecznościowej- skup się na kilku najbardziej popularnych. Buduj społeczność na tych platformach mediów społecznościowych poprzez dostarczanie przydatnych, wciągających treści i odpowiadanie na komentarze.

6. Lokalne SEO

Oto jak zoptymalizować swoją stronę pod kątem lokalnego SEO:

-Zarejestruj i zaktualizuj swój bezpłatny profil Google My Business.

-Poproś klientów o zamieszczenie recenzji.

-Użyj marketingu w mediach społecznościowych.

-Upewnij się, że cytaty NAP (nazwa, adres, telefon) są spójne na wszystkich platformach.

-Współpracuj z innymi lokalnymi firmami w zakresie promocji lub backlinkowania.

Podsumowanie: Tanie usługi SEO przyniosą korzyści Twojej firmie

Znajomość i wdrożenie tych sześciu usług i odpowiadających im strategii może przenieść Twoje SEO na zupełnie nowy poziom i umieścić Cię wyżej na stronach wyników wyszukiwania. Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz wydawać fortuny, aby osiągnąć ten sukces. Takie usługi SEO są dostępne dzisiaj przez wyspecjalizowane agencje marketingowe. Możesz je włączyć na różne sposoby, aby zmieścić się w zaplanowanym budżecie marketingowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *